تکفام طب
تکفام طب

معرفی دستگاه هایفو سه بعدی و هفت بعدی

معرفی دستگاه هایفو سه بعدی و هفت بعدی را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. هایفوتراپی، یک تکنیک درمانی جدید و نوین برای جوانسازی است که نیازی به جراحی ندارد. هایفوتراپی، منجر به افزایش خصیت ارتجاعی پوست می‌گردد و آن را روشن‌تر، سفت‌تر و جوان‌تر می‌سازد.

دستگاه هایفو چگونه عمل می‌کند؟

دستگاه هایفو چگونه عمل می‌کند؟ امواج اولتراسوند موجود در این دستگاه، به اعماق پوست نفوذ می‌کند و سلول‌ها را وادار به کلاژن سازی می‌کند. در قدیم، از دستگاه هایفو برای درمان بیماری سرطان استفاده می‌شد. در مقاله تاثیر هایفوتراپی چقدره؟ به بررسی کامل تاثیرات آن پرداخته‌ایم.

با گذشت زمان، در سال 2008 محققان کشف کردند که این دستگاه تاثیرات شگفت انگیزی برای درمان چین و چروک‌ها و خاصیت ضد پیری دارد. دستگاه هایفو، امروزه طرفداران زیادی میان بانوان پیدا کرده است و به عنوان روشی غیر تهاجمی و بدون عوارض، شناخته شده است.

دستگاه هایفو هفت بعدی

دستگاه هایفو هفت بعدی در ابتدا با اسم اولترا فورمر ۳ هایفو ۷ بعدی شناخته شد که با استفاده از اولتراسونیک متمرکز بر ناحیه مورد نظر، منجر به ایجاد گرما می‌شود. تاثیرات لیفتینگ و جوانسازی با دستگاه هایفو، حداقل تا ۱ سال ماندگار خواهد بود.

دستگاه هایفو هفت بعدی، حرارت‌های کوچکی را به طور پیوسته به پوست انعقاد می‌کند و به صورت همزمان، این بافت‌های منعقد شده کوچک و جمع می‌گردند. در ادامه این فرآیند، بازسازی فیبر کلاژن رخ می‌دهد که موجب بهبود بافت پوست، لیفت و جوانسازی آن می‌گردد.

امکانات دستگاه هایفو هفت بعدی

امکانات دستگاه هایفو هفت بعدی چیست؟ همانطور که گفته شد، این دستگاه قابلیت‌های بی‌نظیری برای جوانسازی پوست شما دارد. اگر قصد خرید دستگاه هایفو را دارید، بهتر است ابتدا از کارکردها و ویژگی‌های آن مطلع باشید. امکانات دستگاه هفت بعدی عبارت است از:

    • لیفت پوست صورت و بدن

    • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست

    • سفت کردن پوست صورت و بدن

    • رفع افتادگی غبغب

    • جلوگیری از پیری گردن

    • رفع چین و چروک‌های دور چشم، پیشانی و سایر نواحی

    • بهبود رنگ پوست و روشن سازی آن

    • درمان خطوط کنار بینی

    • بهبود و مشخص سازی خط فک

    • فرم دهی سینه، شکم، باسن، ران، پشت ران و سایر نواحی

    • لاغری و رفع چربی پاها و شکم

دستگاه هایفو سه بعدی

دستگاه هایفو سه بعدی هم برای جوانسازی است و روشی غیر تهاجمی و بدون نیاز به عمل جراحی است. دستگاه هایفو سه بعدی، از امواج اولتراساند بهره می‌برد که دوره نقاهت ندارد و فرد بلافاصله بعد از انجام هایفوتراپی، می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود بپردازد.

امواج اولتراساند، توسط پروب‌های دستگاه به عمیق‌ترین لایه پوست فرستاده می‌شود تا بر روی عضلات، گرما تولید کند و منجر به تولید کلاژن گردد. بلافاصله بعد از هایفوتراپی، زیباجویان احساس لیفتینگ و سفت سازی را در پوست خواهند داشت اما تاثیرات واقعی، بعد از 3 تا 6 ماه نمایان می‌شود.

کابرد کارتریج‌های دستگاه هایفو سه بعدی

کابرد کارتریج‌های دستگاه هایفو سه بعدی چیست؟ همانطور که احتمالا می‌دانید، دستگاه هایفو سه بعدی دارای 5 کارتریج‌ است که قابلیت ارتقا به 8 کارتریج را نیز دارا است. در ادامه به بررسی کارکردهای آن، خواهیم پرداخت:

کاتریج با عمق نفوذ ۱.۵

کاتریج با عمق نفوذ ۱.۵ در دستگاه هایفو سه بعدی، برای نواحی با بافت نازک مانند اطراف چشم است. این کارتریج در دستگاه هایفو، منجر به از بین رفتن چین و چروک‌های سطحی می‌گردد و رنگ پوست را نیز بهبود می‌بخشد.

کاتریج با عمق نفوذ ۳.۰

کاتریج با عمق نفوذ ۳.۰ در دستگاه هایفو سه بعدی، باعث می‌شود تا پوست برای ساخت کلاژن تحریک شود. با بالا رفتن سن، تولید کلاژن در بدن کاهش می‌یابد که اشعه‌های التراسونیک، این مشکل را رفع خواهند کرد.

کاتریج با عمق نفوذ ۴.۵

کاتریج با عمق نفوذ ۴.۵ در دستگاه هایفو سه بعدی، منجر به نفوذ به یکی از عمقی‌ترین لایه‌های پوست یعنی SMAS می‌گردد. این امر باعث می‌شود پوست از عمقی‌ترین لایه‌های خود و از پایه، مستحکم و سفت گردد.

سخن پایانی

در این مقاله، تیم تکفام طب سعی بر معرفی کامل دستگاه‌های هایفو سه بعدی و هفت بعدی را داشته است. در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با تفاوت این دو دستگاه، قیمت به روز و سایر موارد، می‌توانید با کارشناسان تیم ما در ارتباط باشید.

enemad-logo