تکفام طب
تکفام طب

تاثیر هایفوتراپی چقدره؟

تاثیر هایفوتراپی خوبه؟ هایفوتراپی، روشی نوین، تاثیرگذار و غیر تهاجمی در حوزه زیبایی است. تکنولوژی دستگاه هایفو بدین صورت است که بدون نیاز به جراحی و برش، از امواج فرا صوتی استفاده می‌نماید تا مشکلات پوست شما را درمان کند.

در ادامه به بررسی تاثیرات هایفوتراپی خواهیم پرداخت.

دستگاه هایفو چگونه عمل می‌کند؟

دستگاه هایفو چگونه عمل می‌کند؟ این دستگاه، امواج فراصوت را با دقت بالا بر روی یک ناحیه خواص از بافت بدن متمرکز می‌کند و منجر به تغییرات ساختار سلول و ایجاد گرما می‌شود. فرآیند دستگاه هایفوتراپی، موجب درمان دردهای مزمن، بهبود چین و چروک پوست و توده‌های سرطانی می‌گردد.

در مقاله هایفو برای درمان آکنه، به بررسی برخی از تاثیرات این دستگاه پرداخته‌ایم. حال می‌خواهیم توضیحات کامل‌تر و تاثیرگذار بودن و یا نبودن آن را برای جوانسازی، بررسی کنیم. پس با ما در ادامه مطلب، همراه باشید.

کاربرد دستگاه هایفو

کاربرد دستگاه هایفو بسیار است. طبق تحقیقات انجام شده، هایفو تاثیرات بسیار مثبتی در درمان مشکلات جسمی و زیبایی افراد دارد. مهم‌ترین و محبوب‌ترین کاربردهای دستگاه هایفوتراپی، به شرح زیر است:

دستگاه هایفو برای درمان چین و چروک

درمان چین و چروک با دستگاه هایفو طبق مطالعات انجام شده، بسیار موثر است. این دستگاه، در نواحی مثل گردن، پیشانی و گونه تاثیرگذاری بسیار بالاتری دارد. در ایران، دستگاه هایفو بیشتر برای رفع چین و چروک و جوانسازی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه هایفو برای درمان سلول‌های چربی

درمان سلول‌های چربی با دستگاه هایفو، امکان پذیر است. طبق تحقیقات انجام شده بر روی دستگاه هایفوتراپی، این دستگاه در کاهش اندازه سلول‌ها چربی و همچنین ترشح چربی‌ها، موثر است. به همین دلیل است که می‌توان به عنوان دستگاه کاهش دهنده چاقی نیز استفاده نمود.

مزایای هایفوتراپی

مزایای هایفوتراپی بسیار است. استفاده از دستگاه هایفو، می‌تواند برای کلینیک شما به روشی پردرآمد تبدیل شود. چراکه امروزه بیشتر بانوان، به دنبال راهکاری موثر برای جوانسازی هستند. چنانچه قصد خرید دستگاه هایفو را دارید، می‌توانید با مشاوران تکفام طب در ارتباط باشید. مزایا هایفو:

  • نداشتن عوارض: دستگاه هایفوتراپی به دلیل نداشتن هیچگونه عوارض جانبی، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است
  • ماندگاری: نتایج حاصل شده از دستگاه هایفوتراپی، ماندگار هستند
  • تاثیرات موثر: دستگاه هایفو به دلیل تکنولوژی قدرتمندی که دارد، تاثیرات موثر و مطلوبی دارد
  • غیر تهاجمی بودن: هایفوتراپی، روشی غیر تهاجمی است که نیازی به بی‌هوشی و عمل جراحی ندارد و به همین دلیل است که دوره نقاهت هم ندارد

تاثیر هایفوتراپی در جوانسازی

تاثیر هایفوتراپی در جوانسازی بی‌نظیر است. دستگاه هایفوتراپی، با تولید الاستین و کلاژن، منجر به لیفت و سفت شدن پوست شما می‌گردد. به همین دلیل است که برای درمان خطوط خنده، شل شدگی، افتادگی و چین و چروک مناسب است.

هایفو، روشی دائمی و تاثیرگذار در جوانسازی است که عوارضی ندارد. مطالعه انجام شده بر روی 200 نفر، نشان داد که بعد از 6 ماه هایفوتراپی باعث رفع افتادگی پوست شده است. تحقیقات انجام شده بر روی 100 نفر هم نشان داده است که بعد از 3 ماه، موجب کاهش عمق چین و چروک‌ها شده است.

نبایدهای هایفوتراپی

نبایدهای هایفوتراپی را بهتر است قبل از اقدام به انجام آن، به طور کامل آگاه باشید. هایفو، مانند هر روش دیگری، برای برخی از افراد مناسب نیست و توصیه نمی‌شود. در ادامه افرادی که نباید هایفوتراپی انجام بدهند را برایتان توضیح داده‌ایم:

  • افراد زیر 18 سال
  • بانوان باردار
  • بانوان شیرده
  • افرادی که مبتلا به بیماری‌های پوستی مثل روزاسه یا آکنه هستند
  • افرادی که ایمپلنت‌های فلزی در قسمت مورد نظر برای درمان هایفو دارند
  • افرادی که سابقه بیماری قلبی یا سکته مغزی دارند

سخن پایانی

در این مقاله تیم تکفام طب به بررسی نحوه عملکرد و تاثیرات دستگاه هایفوتراپی پرداختیم. اگر قصد خرید دستگاه هایفوتراپی را دارید، فراموش نکنید که ابتدا از اصل بودن دستگاه اطمینان حاصل فرمایید و سپس از قابلیت‌های دستگاه مطمئن شوید.

تاثیر هایفوتراپی خوبه؟

تاثیر هایفوتراپی خوبه؟

تاثیر هایفوتراپی خوبه؟ در این مقاله به بررسی تمامی نکات، بایدها، نبایدها و همچنین نحوه عملکرد این دستگاه پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر، وارد شوید.

enemad-logo