تکفام طب
تکفام طب

عیب یابی دستگاه لیزر

تعمیر دستگاه لیزر موهای زائد در شرکت تکفام طب با دارا بودن چند دهه تجربه در تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر، به صورت کاملا تخصصی انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید. شماره تماس: عیب یابی دستگاه لیزر موهای زائد

عیب یابی دستگاه لیزر موهای زائد را بهتر است به دست متخصص با تجربه بسپارید. در اولین قدم می خواهیم شما را با برخی اطلاعات و قطعات دستگاه لیزر کندلا، دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر دایود آشنا کنیم.

تعمیر دستگاه لیزر کندلا

تعمیر دستگاه لیزر کندلا با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در شرکت تکفام طب انجام می شود. عموم خرابی های دستگاه لیزر کندلا، مربوط به راد لیزر و برد پاور می باشد. تکفام طب تمامی خدمات تعمیر دستگاه لیزر الکس از جمله تعمیر هندپیس، تعمیرات الکترونیکی، فایبر پولیش، رادر فربیش و… را انجام می دهد.

تعمیر دستگاه لیزر کندلا

تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم

تعمیر دستگاه لیزر تیتانیوم و تمامی خدمات مرتبط به آن مانند تعمیر هندپیس، تامین قطعات، سرویس دوره ای، تعمیرات الکترونیکی، آپدیت نرم افزاری و… را تیم متخصص تکفام طب، با بالا ترین کیفیت انجام می دهیم.

تعمیر دستگاه لیزر دایود

تعمیر دستگاه لیزر دایود هم در مجموعه ما انجام می شود. لیزر دایود دارای قطعات بسیار حساسی می باشد مثل لیزر سورس ( لیزر بار )، کولینگ و هندپیس است. برای مراقبت از هندپیس دستگاه، اپراتور باید توجه داشته باشد که به هیچ عنوان هندپیس ضربه نخورد چراکه به آسانی شکسته می شود.

همچنین برای مراقبت از کولینگ دستگاه، باید توجه داشت که آبی که داخل مخزن دستگاه ریخته می شود حتما باید آب دیونیزه یا di باشد و اگر آب دارای ناخالصی باشد، کولینگ دستگاه دچار خرابی شده و عمر لیزر سورس و لیزر بار را کاهش می دهد.

بهتر است از ایجاد چنین مشکلاتی پیشگیری کنید و دقت کافی را برای نگهداری صحیح دستگاه داشته باشید اما در صورت بروز هرگونه خرابی دستگاه لیزر، می توانید با خیالی آسوده کار را به متخصصان تعمیرات دستگاه لیزر بسپارید.

تعمیرکار لیزر موهای زائد

تعمیر کار لیزر حرفه ای از کجا پیدا کنم؟ اگر به دنبال شخصی با تجربه و مهارت بالا جهت تعمیرات انواع دستگاه های لیزر و یا سرویس دوره ای دستگاه لیزر خود می گردید، باید بگوییم متخصصان تکفام طب با دارا بودن چند دهه تجربه و داشتن رضایت مشتریان خود در این حوضه، می تواند به شما کمک کند.

تعمیر کار دستگاه لیزر موهای زائد تکفام طب با کمترین هزینه و ارائه بالا ترین کیفیت، توانسته همواره در این حوضه جزو برترین ها باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید: قطعات دستگاه لیزر موهای زائد

قطعات دستگاه لیزر موهای زائد شامل LCD، کنترل برد، پاور، هندپیس، سیستم چرخش آب ( TEC و چیلر )، سیستم کولینگ اپتیک و … است که ممکن است هرکدام دچار مشکل و خرابی شوند.

در ادامه می خواهیم 3 مورد شایع از خرابی دستگاه های لیزر را بررسی کنیم.

قطعات دستگاه لیزر موهای زائد

تعمیر برد دستگاه لیزر و نکات نگهداری آن

تعمیر برد دستگاه لیزر هم در شرکت تکفام طب انجام می شود. برد دستگاه میتواند به دلایل مختلفی دچار خرابی و آسیب شود. برخی از این آسیب ها بر اساس دلایل زیر می باشد:

  • نوسان برق: برای جلوگیری بهتر است از استابلایزر استفاده شود.
  • گرمای بیش از حد پاور: اگر دمای محیط پاور دستگاه بیشتر از حد مجاز گرم باشد، قطعات پاور تحت فشار قرار گرفته و طول عمر پاور لیزر و قطعات آن را کاهش می دهد.
  • طول عمر قطعات الکترونیک: این قطعات طول عمر محدودی داشته و بعد از چند سال کارکرد، قطعات پاور لیزر دچار مشکل می شوند.

برخی خرابی های شایع که ممکن است اتفاق بیفتد عبارت اند از:

  • روشن نشدن برد
  • ایجاد ارور برد
  • انجام ندادن عملیات برد
  • عدم اتصال برد به کامپیوتر
  • عدم اتصال برد به یکی از سورس ها و موتور ها

تعمیر هندپیس لیزر و جلوگیری از خرابی آن

تعمیر هندپیس لیزر را با خیالی آسوده به ما بسپارید. طول عمر هندپیس ها را می توان با رعایت چند نکته افزایش داد:

  1. نوسانات برق: تغییر نوسانات شدید برق و قطعی مکرر آن به خصوص در فصل تابستان، می تواند موجب خرابی هندپیس و سوختن لیزر بار شود. توصیه می شود برای پیشگیری از این مشکل، در کلینیک خود از دستگاه استابلایز استفاده کنید.
  2. تعویض فیلتر دستگاه: تعویض به موقع فیلتر های فصلی و سالیانه دستگاه های لیزر، تاثیر بسیاری در طول عمر آن دارد. پس در تعویض آنه کوتاهی نکنید.
  3. استفاده صحیح از هندپیس: توصیه می شود از مجرب بودن اپراتور دستگاه های خود اطمینان حاصل کنید زیرا استفاده نادرست از هندپیس می تواند خسارت های زیادی را به ارمغان بیاورد. استفاده بیش از حد از ژل التراسوند، ضربه خوردن هندپیس و ورود گرد و غبار به داخل آن، از جمله کارهایی هستند که موجب صدمه و آسیب می شوند.
  4. دمای بالای دستگاه: دمای محیط دستگاه باید خنک باشد تا دمای خارج شده از آن را جبران کند.
  5. تعویض آب دستگاه: آب قاب استفاده شده برای دستگاه لیزر مو باید آب دو بار تقطیر شده باشد.
تعمیر هندپیس لیزر

تعمیر لیزر بار  و پیشگیری از سوختن آن

تعمیر لیزر بار هم مانند قطعات دیگر نیازمند مهارت و تجربه می باشد. برای جلوگیری از سوختن آن توصیه می شود به نکات زیر تووجه داشته باشبد:

  • تعویض آب دستگاه به صورت ماهانه
  • جلوگیری از نوسانات ولتاژ با استفاده از استابلایزر
  • تعویض فیلتر های دستگاه به صورت سالیانه
  • استفاده از آب مقطر دیونیزه
  • خنک نگه داشتن دمای محیط
  • توقف بعد از زدن هر 500 شات برای ریکاوری لیزر بار ها

نتیجه گیری

بر طبق صحبت های گفته شده می توان نتیجه گرفت که با توجه و دقت به نکات پیشگیری خواهید توانست از دستگاه های خود به خوبی استفاده کنید و دچار آسیب نشوند. در صورت بروز هرگونه خرابی دستگاه لیزر مو هم می توانید با ما در ارتباط باشید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo