تکفام طب
تکفام طب

هایفو واقعا تاثیر داره؟

هایفو واقعا تاثیر داره؟ هایفوتراپی، امروزه به عنوان روشی موثر و غیر جراحی برای درمان پیری پوست شناخته شده است و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. اما سوال اصلی این است که تاثیراتش چقدر است؟

در ادامه به بررسی کامل تاثیرات واقعی دستگاه هایفو، خواهیم پرداخت.

هایفو چگونه است؟

هایفو چگونه است؟ دستگاه هایفو، با ترکیب انرژی و امواج فراصوت متمرکز در یک نقطه منجر به تغیر ساختاری سلول‌های بافت پوست و ایجاد گرما می‌گردد. اگر علاقه مند به آگاهی کامل فرآیند هایفوتراپی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله هایفوتراپی چیست را مطالعه نمایید.

دستگاه هایفو، نیازی به برش و جراحی پوست ندارد و روشی غیر تهاجمی شناخته می‌شود. این مزیت، باعث شده تا طرفداران زیادی میان افراد پیدا کند. حال شاید برایتان سوال باشد که دستگاه هایفوتراپی چه ویژگی‌هایی دارد؟

هدف هایفو چیست؟

هدف هایفو چیست؟ هایفوتراپی، کاربردهای مختلفی دارد. معمولا دستگاه هایفو را اکثر افراد، به عنوان دستگاهی برای جوانسازی می‌شناسند. اما این دستگاه فقط برای جوانسازی نیست. کاربردهای هایفوتراپی:

  • ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست
  • تخریب توده‌های سرطانی
  • رفع دردهای مزمن
  • کاهش چین و چروک
  • جوانساز

آیا هایفو واقعا تاثیر داره؟

آیا هایفو واقعا تاثیر داره؟ طبق تحقیقات انجام شده، محققان به این نتیجه رسیده‌اند که هایفو، تاثیرات چشمگیر و مثبتی برای درمان مشکلات زیبایی افراد دارد. هیمن موضوع سبب می‌شود تا با خرید دستگاه هایفو برای کلینیک خود بتوانید نظر زیباجویان را به خود جلب نمایید.

البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که انتخاب دستگاه مناسب و با کیفیت هم یکی از عوامل تاثیرگذار برای گرفتن نتیجه مطلوب است. زیرا با انتخاب دستگاهی نا مناسب، منجر به عدم گرفتن نیتجه مورد نظر خواهید شد.

اصلی‌ترین عامل عدم جوابدهی هایفو

عامل عدم جوابدهی هایفو چیست؟ از مهم‌ترین عوامل آن، می‌توان به انتخاب دستگاه ناکارآمد و نامناسب اشاره کرد. دستگاهی که کاتریج‌هایش شارژ مجدد نشده باشد و یا در کارگاه‌های غیر استاندارد تعمیرات آن انجام شده باشد، کیفیت و تاثیر جلسات هایفوتراپی را کاهش می‌دهد.

کارتریج‌های دستگاه هایفو زمانی که به اتمام می‌رسند، باید به صورت منظم شارژ شوند. برای این کار هم حتما لازم است از کاتریج‌ها نو استفاده شود و داخل ایران شارژ نشود. استفاده از کاتریج‌هایی که نیاز به تعمیر یا تعویض دارند، منجر به عدم نتیجه گرفتن زیباجو، درد بیمار یا خرابی دستگاه می‌شود.

اگر کارتریج‌های دستگاه هایفوتراپی در وضعیت بهینه نباشند، امواج فراصوت به مقدار لازم تمرکز پیدا نمی‌کنند و موجب کاهش کیفیت جلسات درمان می‌شود. تشخیص تعویض یا تعمیر کارتریج‌ها باید توسط متخصص دستگاه هایفو انجام شود.

دستگاه هایفو با کاتریج بهینه

دستگاه هایفو با کاتریج بهینه را از کجا خریداری کنیم؟ شرکت تکفام طب یکی از برترین دستگاه‌های وارداتی موجود در ایران را دارا است که علاوه بر داشتن تاثیرات شگفت انگیز و کیفیت مرغوب، دارنده تاییدیه‌های بین المللی است.

کارتریج‌های دستگاه هایفو شرکت تکفام طب، تماما در کارخانه سازنده تولید و شارژ شده است و استاندارد می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی تاثیرات هایفوتراپی پرداختیم و همچنین به اهمیت بسیار بالای کارتریج استاندارد دستگاه نیز اشاره کرده‌ایم. اکنون می‌توانید با آگاهی بهتر و کامل‌تر، اقدام به خرید دستگاه هایفو نمایید.

هایفو واقعا تاثیر دارد؟

هایفو واقعا تاثیر دارد؟ در این مقاله به بررسی کامل تاثیر داشتن و یا نداشتن هایفوتراپی پرداخته ایم. همچنین اصلی ترین عامل اثرگذاری آن را توضیح داده ایم.

enemad-logo