تکفام طب
تکفام طب

نحوه کار کردن با دستگاه لیزر تیتانیوم

آموزش کار کردن با دستگاه لیزر تیتانیوم به چه صورت است؟ این دستگاه، راه حلی قدرتمند و بی‌نظیر جهت رفع موهای زائد به صورت دائمی است. پرتوهای لیزر موجود در این دستگاه، فولیکول موها را مورد هدف قرار می‌دهند و از بین می‌برند.

در این مقاله به بررسی کامل نحوه کار با دستگاه لیزر مو تیتانیوم خواهیم پرداخت.

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم برای کار کردن با آن، امری ضروری است. برای شناخت بهتر این دستگاه، بهتر است با نحوه عملکرد، اجزای دستگاه و همچنین نکات ایمنی حین کار را آگاه باشید.

اجزای دستگاه لیزر تیتانیوم

اجزای دستگاه لیزر تیتانیوم را اگر بخواهید آشنا شوید، باید بگوییم که این دستگاه اجزایی مانند سیستم کنترل، سیستم خنک کننده، سیستم اپتیک و منبع لیزر دارد که در ادامه تمامی این اجزا را شرح خواهیم داد:

  • سیستم کنترل: سیستم کنترل شامل صفحه نمایش، دکمه‌ها و سایر اجزایی هست که جهت کنترل و تنظیم دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • سیستم خنک کننده: این سیستم، برای خنک کردن پوست افراد حین کار است.
  • سیستم اپتیک: این سیستم شامل، آینه‌ها و عدسی‌ها است که پرتو لیزر را متمرکز و هدایت می‌کند.
  • منبع لیزر: در واقع منبع لیزر، قلب دستگاه است که وظیفه آن تولید پرتو لیزر است.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر مو تیتانیوم

نحوه عملکرد دستگاه لیزر مو تیتانیوم به این صورت است که با استفاده از انرژی نور، اقدام به حذف موهای زائد می‌کند. منبع لیزر، پرتو لیزر را تولید می‌کند و توسط سیستم اپتیک، متمرکز و هدایت می‌گردد.

پرتوی متمرکز شده توسط سیستم اپتیک، به فولیکول‌های مو نفوذ می‌کند. در نتیجه این فرآیند، موهای زائد صورت و بدن افراد از بین می‌رود.

نکات ایمنی دستگاه لیزر تیتانیوم

نکات ایمنی دستگاه لیزر تیتانیوم را حتما باید رعایت فرمایید چراکه در صورت رعایت نکردن آن‌ها، ممکن است باعث آسیب به خودتان و یا زیباجو شوید. در ادامه برخی از نکات ایمنی این دستگاه را قرار داده‌ایم:

  • توصیه می‌شود از حضور افراد غیر مجاز به محل لیزر خودداری نمایید.
  • استفاده از ژل مخصوص لیزر جهت محافظت از پوست در برابر سوختگی و همچنین خنک کردن آن را فراموش نکنید.
  • استفاده از عینک‌های محافظ و مخصوص لیزر را به یاد داشته باشید تا از آسیب به چشم‌هایتان، پیشگیری نمایید.
  • بهتر است پیش از شروع به کار، دستورالعمل‌های ایمنی دستگاه را به طور کامل مطالعه نمایید.

آموزش گام به گام کار با دستگاه لیزر تیتانیوم

کار با دستگاه لیزر تیتانیوم را برایتان در این بخش به صورت گام به گام شرح داده‌ایم. به طور کلی، 3 قدم برای لیزر با دستگاه تیتانیوم باید انجام دهید:

قدم اول آماده سازی دستگاه تیتانیوم

آماد سازی دستگاه تیتانیوم به این صورت است که ابتدا باید دستگاه لیزر تیتانیوم را در محلی مناسب و با تهویه کافی قرار دهید. سپس دستگاه را به برق متصل نمایید و منبع لیزر را روشن نمایید. سیستم کنترل را روشن کرده و ژل مخصوص را به پوست فرد بزنید.

قدم دوم انتخاب تنظیمات مناسب دستگاه تیتانیوم

تنظیمات مناسب دستگاه تیتانیوم به این صورت است که نوع پوست، ضخامنت و رنگ موها را انتخاب می‌نمایید و سپس تنظیماتی از قبیل قدرت لیزر را بر اساس آن‌ها، مشخص می‌کنید. در ادامه جدولی برای آگاهی بیشتر قرار داده‌ایم:

نوع پوست رنگ مو ضخامت مو قدرت لیزر
روشن تیره نازک کم
روشن روشن نازک کم
تیره تیره ضخیم متوسط
تیره روشن ضخیم متوسط

قدم سوم انجام لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم

انجام لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم، قدم نهایی است. ابتدا باید پرتو لیزر را بر روی پوست متمرکز نمایید و با توجه به تنظیمات انخاب شده، لیزر را انجام دهید. به یاد داشته باشید که پس از اتمام لیزر، از ضد آفتاب استفاده نمایید.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟ از اصلی‌ترین مزایا این دستگاه، می‌توان به دائمی بودن آن برای حذف موهای زائد و همچنین قابلیت استفاده برای انواع پوست و رنگ مو اشاره کرد. از دیگر مزایا دستگاه لیزر تیتانیوم، بدون درد بودن و سرعت بالای انجام کار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین جهت دریافت قیمت روز برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، می‌توانید با کارشناسان تیم تکفام طب در ارتباط باشید و با شماره 09121733666، تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

دستگاه لیزر تیتانیوم علاوه بر تمامی مزایا گفته شده، به دلیل قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. استفاده از این دستگاه برای افرادی که دارای بیماری‌های پوستی، داشتن سابقه زخم‌های کلوئیدی، بانوان باردار و شیرده، توصیه نمی‌گردد.

نحوه کار کردن با دستگاه لیزر تیتانیوم

آموزش کار کردن با دستگاه لیزر تیتانیوم به چه صورت است؟ این دستگاه، راه حلی قدرتمند و بی‌نظیر جهت رفع موهای زائد به صورت دائمی است. پرتوهای لیزر موجود در…

enemad-logo