تکفام طب
تکفام طب

قیمت دستگاه هایفو 7 بعدی

قیمت دستگاه هایفو 7 بعدی را اگر از سایر همکاران پرسید، ممکن است قیمتی حدود 400.000.000 تومان را به شما بدهند. این مبلغ برای برخی افراد، هزینه‌ای سنگین و غیر قابل پرداخت است. حال شاید بپرسید راه حل این مشکل چیست؟

قیمت دستگاه هایفو

در ادامه به بررسی نحوه عملکرد و قیمت این دستگاه خواهیم پرداخت.

دستگاه هایفو 7 بعدی چیست؟

دستگاه هایفو 7 بعدی با استفاده از انرژی اولتراسوند، موجب کاهش چربی و لیفت نواحی خاص می‌شود. نحوه عملکرد دستگاه هایفو 7 بعدی، به این صورت است که انرژی متمرکز به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و حرارت ایجاد می‌کند.

همین موضوع، منجر به تولید الاستین و کلاژن می‌شود و چربی‌ها را تخریب می‌کند. دستگاه هایفو 7 بعدی، بدون آسیب به بافت اطراف و پوست، منجر به سفت سازی و جوانسازی پوست می‌گردد.

مطالب پیشنهادی: مراقبت‌های بعد هایفوتراپی

کاربرد دستگاه هایفو

کاربرد دستگاه هایفو بسیار زیاد است. این روش به دلیل غیر جراحی بودن، به بهترین روش غیر تهاجمی برای جوانسازی معروف است. از کاربردهای استفاده از دستگاه هایفو جوانساز شرکت تکفام طب، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لاغری موضعی
  • رفع غبغب
  • رفع چین و چروک صورت و گردن
  • جلوگیری از پیری گردن
  • بهبود رنگ پوست
  • لیفت سازی
  • رفع سلولیت
  • جوانسازی
  • کاهش منافذ باز پوست
  • سفت کردن بافت‌های پوست
  • بهبود خط فک
  • کانتورینگ صورت
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • درمان افتادگی پوست

7 بعدی بودن دستگاه هایفو

دستگاه هایفو 7 بعدی، به چه معناست؟ این موضوع به این معنا است که این دستگاه، دارای 7 کارتریج است. 3 کارتریج آن برای رفع سلولیت و لاغری موضعی، 4 کارتریج آن برای جوانسازی است.

این دستگاه به دلیل کارایی بسیار بالا و کیفیت مناسبی که دارد، امروزه به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های جوانسازی در دنیا تبدیل شده است. شرکت تکفام طب، دستگاه هایفو 7 بعدی را با بهترین قیمت میان همکاران، به شما ارائه خواهد داد.

قیمت دستگاه هایفو 7 بعدی شرکت تکفام طب

قیمت دستگاه هایفو 7 بعدی شرکت تکفام طب چقدر است؟ همانطور که در بالاتر گفته شد، اگر از همکاران ما قیمت فروش این دستگاه را بپرسید، خودتان متوجه تفاوت قیمتی ما خواهید شد. زیرا شرکت تکفام طب، وارد کننده مستقیم و بدون واسطه از کشور مقصد است.

قیمت هایفو 7 بعدی

دستگاه هایفو 7 بعدی را در شرکت ما، می‌توانید به صورت اقساطی نیز خریداری نمایید که این موضوع، کمک شایانی به افرادی که بودجه کافی را ندارند می‌کند. قیمت دستگاه هایفو 7 بعدی با شرایط اقساطی در تکفام طب، 90.000.000 تومان است.

گواهی نامه هایفو 7 بعدی

گواهی نامه هایفو 7 بعدی بسیار مهم است. اگر شما قصد خرید دستگاه هایفو جوانساز را دارید، حتما باید به این موضوع توجه داشته باشید که دستگاه مد نظر، دارای تاییدیه و گواهی نامه‌های معتبر باشد. چرا که برخی از افراد سودجو، می‌توانند به شما دستگاه تقلبی را با قیمتی کمتر ارائه دهند.

دستگاه هایفو 7 بعدی، ویژگی‌های فنی بی‌نظیر دارد که به این واسطه، توانسته گواهی نامه‌های معتبر دنیا را کسب کند. دستگاه هایفو 7 بعدی، گواهی نامه‌های CE و  ISOاروپا و همچنین CE چین را کسب کرده است.

دوره نقاهت دستگاه هایفو

دوره نقاهت دستگاه هایفو چقدر است؟ بسیاری از زیباجویان، گمان می‌کنند که این دستگاه دوره نقاهت و یا روشی دردناک است. در پاسخ به سوالات شما عزیزان باید بگوییم که این موضوع، یک باور اشتباه است. شما پس از درمان، فقط مقداری شاهد قرمزی روی پوست خود خواهید بود.

دستگاه هایفو 7 بعدی، هیچگونه دوره نقاهتی ندارد و شما بلافاصله پس از جلسه درمانی خود، می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید. همچنین این دستگاه، هیچگونه درد غیر قابل تحملی ندارد و با استفاده از پماد بی‌حسی موضعی، هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

سخن پایانی

با توجه به تمامی مطالب گفته شده، حال می‌دانید که این دستگاه کارایی زیادی دارد و می‌تواند دستگاهی مناسب برای کلینیک و یا مجموعه زیبایی شما باشد. برای کسب اطلاعا بیشتر، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و به صورت رایگان، مشاوره دریافت نمایید.

هایفو 7 بعدی

قیمت دستگاه هایفو هفت بعدی

قیمت دستگاه هایفو هفت بعدی چقدر است؟ بررسی بهترین شرکت برای خرید دستگاه هایفو 7 بعدی که پایین ترین قیمت را میان همکاران خود دارد. برای اطلاعات بیشتر، وارد شوید.

enemad-logo