تکفام طب
تکفام طب

دستگاه لیرز خوب برای کلینیک

دستگاه لیرز خوب برای کلینیک زیبایی می‌تواند برای شما حاشیه سود بسیار بالایی داشته باشد. اگر می‌خواهید وارد یک صنعت پر سود شوید، پیشنها ما به شما کلینیک لیزر و زیبایی است. کلینیک لیزر و زیبایی، صنعتی محبوب هست که به سرعت در حال رشد است. 

در این مقاله به بررسی نکات مهم برای تاسیس کلینیک لیزر و زیبایی خواهیم پرداخت. 

 پرسودترین قسمت کلینیک 

پرسودترین قسمت کلینیک زیبایی، بخش لیزر موهای زائد است. در مقاله تاسیس کلینیک زیبایی، به بررسی تمامی دستگاه‌هایی که برای این کار نیار دارید، پرداخته‌ایم. به طور کلی، لیزر به دلیل محبوبیت زیاد و مداوم بودن، حاشیه سود بالایی برایتان خواهد داشت. 

موفق‌ترین قسمت هر کلینیک زیبایی، قسمت لیزر مو است. بنابراین انتخاب درست دستگاه لیزر که بتواند نتیجه مطلوبی را برای مراجعه کنندگان به دنبال داشته باشد، بسیار مهم است. تیم تکفام طب، شما را در داشتن برترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد روز دنیا، کمک خواهد کرد. 

 بهترین دستگاه لیزر برای کلینیک 

بهترین دستگاه لیزر برای کلینیک چیست؟ همانطور که احتمالا می‌دانید، دستگاه لیرز الکساندرایت کندلا و دستگاه لیزر تیتانیوم، جزو برترین دستگاه‌های لیزر در دنیا هستند که شاید انتخاب از بین آن‌ها برایتان کمی دشوار باشد. 

برای خرید دستگاه لیزر مناسب، شما باید به نکته‌هایی مثل نیاز مراجعین، بودجه خودتان و… توجه فرمایید. تیم تکفام طب، با ارائه مشاوره کاملا رایگان، می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره 09121733666 تماس حاصل کنید. 

خرید دستگاه لیزر مو کلینیک زیبایی 

خرید دستگاه لیزر مو کلینیک را باید با دقت انجام دهید. مجموعه‌ی تخصصی تکفام طب با دارا بودن سال‌ها تخصص و تجربه در زمینه خرید دستگاه لیزر، دستگاه هتایفو و… و همچنین ارائه خدمات مختلف دیگری مثل تعمیرات دستگاه‌ها، سرعت مسیر رو به رشد شما را افزایش می‌دهد.

خرید دستگاه لیزر مو کلینیک

شرکت تکفام طب به دلیل واردات مستقیم از کشور مقصد، پایین‌ترین قیمت را میان همکاران خود دارد. کیفیت بالای دستگاه‌ها و خرید بدون واسطه، ویژگی‌هایی هستند که ما را متمایز می‌سازند. 

مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم و الکس 

مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم و الکس را اگر بخواهیم انجام دهیم، باید بگوییم که قبل از اقدام به خرید دستگاه، بهتر است ابتدا با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت نمایید. توضیحات تکمیلی این دستگاه‌ها، به شرح زیر هستند: 

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم 

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟ دستگاه لیزر تیتانیوم، دارای 3 طول موج 755، 808 و 1064 نانومتر است و 40 میلیون شات دارد. این دستگاه، سیستم خنک کنندگی قوی دارد و قابل استفاده برای تیپ‌های پوستی 1 الی 6 است. 

مشخصات دستگاه لیزر الکساندرایت 

مشخصات دستگاه لیزر الکساندرایت چیست؟ دستگاه لیزر الکساندرایت، برای انواع تیپ‌های پوستی مناسب است و دارای سیستم خنک کننده بسیار قوی است. دستگاه لیزر الکساندرایت، دو طول موج 755 و 1064 نانومتر دارد که می‌تواند در تعداد جلسات کم، موجب از بین رفتن موهای زائد شود. 

قیمت دستگاه لیزر 

قیمت دستگاه لیزر چقدر است؟ قبل از گفتن قیمت دستگاه لیزر، باید بگوییم که قیمت‌ها با توجه به نوسانات بازار، متغیر هستند و قیمت ثابتی ندارند. همچنین قیمت دستگاه لیزر، به مواردی مثل کشور سازنده، برند دستگاه، شرکت فروشنده و… دارد. 

اما اگر بخواهیم به صورت کلی قیمت دستگاه لیزر مو را بگوییم، دستگاه الکساندرایت قیمتی حدود 1.500.000.000 دارد و دستگاه لیزر تیتانیوم، قیمتی حدود 200.000.000 دارد. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها حدودی هستند و ممکن است از این مبلغ، بالاتر و یا پایین‌تر هم باشد. 

سخن پایانی 

در این مقاله به بررسی اهمیت بخش لیزر موهای زائد در کلینیک‌های زیبایی پرداختیم. حال شما می‌دانید که قسمت لیزر، قسمتی پر سود برای هر کلینیک و یا مجموعه‌ای است. حال می‌توانید با انتخاب درست دستگاه لیزر، به درآمد و سود زیادی برسید. 

دستگاه لیزر خوب

دستگاه لیرز خوب برای مجموعه زیبایی

خرید دستگاه لیزر خوب برای کلینیک شاید برایتان دشوار باشد. در این مقاله به بررسی اهمیت دستگاه لیزر و همچنین معرفی 2 دستگاه لیزر خوب پرداخته‌ایم.

enemad-logo