تکفام طب
تکفام طب

دستگاه تیتانیوم ساخت چه سالی خوبه؟

دستگاه تیتانیوم ساخت چه سالی خوبه؟ دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از بهترین و کار آمد‌ترین دستگاه‌ها در زمینه از بین بردن موهای زائد است که در سال‌های اخیر در مدل‌های آن تغییراتی ایجاد شده است. در این مقاله آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

جوابدهی دستگاه تیتانیوم خوبه؟

جوابدهی دستگاه تیتانیوم خوبه؟ چرا لیزر مو جواب نمیده؟ جوابدهی لیزر مو‌های زائد، اغلب به ضخامت، رنگ پوست و مو افراد بستگی دارد. اما دستگاه لیزر تیتانیوم، پیشرفته‌ترین روش برای حذف موهای زائد را دارد، بنابراین روی هر نوع پوستی قابلیت اثر گذاری بسیار بالایی دارد.

جوابدهی دستگاه تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم امکان استفاده از انرژی لیزری با سه طول موج ۷۵۵ نانومتر (الکساندرایت)، ۸۱۰ نانومتر (دایود)، ۹۴۰ نانومتر و ۱۰۶۴ نانومتر (NdYAG) را دارد. این دستگاه، مستقیما بر روی فولیکول‌های مو اثر می‌گذارد و تاثیری روی بافت پوستی افراد ندارد.

دستگاه تیتانیوم از چه قسمت هایی تشکیل شده؟

دستگاه تیتانیوم از چه قسمت هایی تشکیل شده؟ یکی از اجزا و قسمت‌های مهم دستگاه تیتانیوم که این دستگاه را نسبت به دیگر دستگاه‌ها متمایز ساخته سیستم خنک کننده‌ی قدرتمد‌ این دستگاه است. این امر موجب کنترل درجه حرارت و جلوگیری از آسیب‌های پوستی می‌شود.

هندپیس سه بعدی و مدل ساختاری دستگاه تیتانیوم به گونه‌ای است که دسترسی به نقاط مختلف بدن مانند گوش و بینی را آسوده‌تر کرده. این دستگاه با توان خروجی ۱۶۰۰ وات موجب گرفتن نتایج دقیق‌تر، قوی‌تر و سریع تر شده. در ادامه به بررسی بهترین دستگاه لیزر تیتانیوم، خواهیم پرداخت.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ یکی از محبوب‌ترین دستگاه های بازار است. این دستگاه دارای ویژگی‌هایی است که باعث محبوبیت این محصول شده است. دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 قابلیت به کار‌گیری سه طول موج اندیاگ، دایود و الکساندرایت به صورت همزمان را دارد و مناسب تمام تایپ‌های پوستی حتی برنز است.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲

دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 یک دستگاه تماسی یا رولی است، کولینگ بسیار قوی دارد که موجب کاهش چشم گیر درد و سوختگی میشود. از دیگر ویژگی‌های آن، می‌توان به قیمت دستگاه تیتانیوم 2022، اشاره کرد که نسبت به کارایی‌هایی که دارد، مقرون به صرفه است.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۱

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۱ در مقایسه با دستگاه لیزر تیتانیوم 2022، دارای نقاط ضعف و قوتی است که باعث متمایز شدن این دستگاه‌ها نسبت به ساير مدل‌های آن شده است. دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 دارای هندپیس هوشمند است.

همچنین ال‌سی‌دی طراحی شده بر روی هندپیس نه‌ تنها باعث افزایش وزن هندپیس نشده، بلکه با تنظیم پارامتر‌های مورد نیاز لیزر، می‌توان سرعت کار را به حداثر رساند. این موضوع باعث می‌شود که اپراتور، در مدت زمان کمتری لیزر مراجعین را انجام دهد.

دستگاه لیزر تیتانیوم 2021

اما در دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 کیفیت اکثر قطعات همچون ال‌سی‌دی، سیستم کولینگ و صدای دستگاه افزایش یافته، به این منظور که صدای دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 از مدل 2021 آن بسیار کمتر است.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۳

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۳، از لحاظ اثر بخشی تفاوت زیادی با مدل 2022 ندارد و موضوع حائز اهمیت کیفیت لیزر بار، سیستم کولینگ و منبع تغذیه هست. دلایل دیگری که دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 را نسبت به مدل های قبلی آن متمایز ساخته، افزایش سایز و کیفیت ال‌ سی دی است.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۳

همچنین از دیگر مزیت‌های آن می‌توان به اضافه شدن نمایشگر بر روی هندپیس، محل قرار گیری فن‌ها، تغییر محل قرارگیری هندپیس و رنگ‌های متفاوت بدنه دستگاه و هندپیس، می‌توان اشاره کرد.

قیمت دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۱

قیمت دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۱ بستگی زیادی به شرکت و کشور تولید آن، اصالت قطعات آن و سلامت دستگاه دارد. قیمت دستگاه نیز نسبت به موضوعات فوق، متغیر است. نکات مهمی که قبل از‌ خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 باید رعایت شود چیست؟

باید از مشخصات فنی دستگاه، گواهینامه‌ها، برچسب‌ها و شماره سریال آن اطمینان حاصل شود و از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود. چرا که دستگاه‌های لیزر با کیفیت پایین، می‌توانند خطرات جدی برای سلامتی پوست افراد مراجع، ایجاد کنند.

کلام آخر

با توجه به تمامی صحبت‌های گفته شده، انتخاب دستگاه لیزر، با توجه به بودجه و نیاز‌های هر کلینیک باید تهبه شود که می‌توانید در این راستا، با کاشناسان متخصص شرکت تکفام طب، در ارتباط باشید.

enemad-logo