تکفام طب
تکفام طب

جوابدهی دستگاه لیزر تیتانیوم چقدر است؟

جوابدهی دستگاه لیزر تیتانیوم، خوب است یا خیر؟ در میان دستگاه‌های موجود در بازار، دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از بهترین و امیدوار کننده‌ترین دستگاه‌ها است.

برای پاسخ به این سوال، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

نحوه لیزر موهای زائد

نحوه لیزر موها به این صورت است که با استفاده از نور متمرکز، فولیکول موها مورد هدف قرار می‌گیرد و آسیب می‌بیند. این موضوع باعث می‌شود تا از رویش مجدد موها، جلوگیری شود.

طول موج دستگاه‌های لیزر، توسط رنگدانه های موهای جذب شده، فولیکول مو را گرم کرده و آن را از بین می‌برد. این موضوع در حالی است که پوست اطراف به هیچ عنوان آسیب نمی‌بیند.

عوامل تاثیر گذار در جوابدهی لیزر تیتانیوم

عوامل تاثیر گذار در جوابدهی لیزر چیست؟ اطلاع از این عوامل برای افرادی که می‌خواهند از دستگاه لیزر تیتانیوم استفاده کنند، امری مهم است. در ادامه می‌خواهیم به بررسی مهم‌ترین این عوامل بپردازیم.

مقالات پیشنهادی: چرا لیزر مو جواب نمیده؟

تاثیر رنگ مو در لیزر

رنگ موای فرد، نقش بسیار مهمی در جوابدهی لیزر دارد. انرژی خارج شده توسط دستگاه لیزر، توسط ملانین و یا همان رنگدانه جذب می‌شود. شاید بپرسید موهای تیره‌تر جوابدهی بهتری دارند و یا موهای روشن‌تر؟

موهای تیره‌تر، انرژی بیشتری را جذب می‌کنند و در نتیجه نتیجه بهتری را به دنبال خواهند داشت. افرادی که موهای روشن مثل بلوند، خاکستری و یا قرمز دارند، ممکن است نتیجه کمتری بگیرند زیرا ملانین آن‌ها، کمتر است.

تاثیر رنگ پوست در لیزر

رنگ پوست هم مانند رنگ مو، بسیار مهم است. پوست‌های مختلف، دارای مقدارهای مختلفی از ملانین هستند که اگر تضاد بین رنگ پوست و مو به اندازه کافی نباشد، ممکن است انرژی خارج شده توسط دستگاه جذب پوست شود.

بنابراین افرادی که پوست روشن و موهایی تیره دارند، بهترین نتیجه و جوابدهی را از لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم خواهند گرفت. اپراتور ماهر، تنظیمات دستگاه را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که پوست شما در امنیت کاما باشد و از هرگونه سوختگی در امان باشید.

تاثیر رنگ پوست در لیزر

اپراتور ماهر

اپراتور ماهر و با تجربه نیز اهمیت زیادی دارد. یک اپراتور با تجربه و متخصص، تمامی شرایط پوست و موی شما را به طور کامل بررسی می‌کند و برنامه درمان و تنظیمات دستگاه را به نسبت آن اجرا می‌کند. اگر این شخص مهارت کافی را نداشته باشد، ممکن است موجب عدم جوابدهی شود.

برهم ریختگی تعادل هورمون در لیزر

تعادل هورمون در لیزر، موضوعی قابل توجه است چراکه در صورت عدم تعادل هورمون‌ها، بر روی الگو رشد موها تاثیرات بسیاری می‌گذارد. شرایطی مثل اختلالات هورمونی و سندرم تخمدان پلی کیستیک، ممکن است منجر به رویش بیش از حد موها شوند.

داروهای مصرفی

داروهای مصرفی گاها ممکن است بر نتیجه لیزر و دوره درمان شما، تاثیراتی بگذارند. داروهای خاصی مانند داروهای حساس کننده به نور، ممکن است عوارضی را برای شما به همراه داشته باشد. پی باید قبل از شروع جلسات لیزر، تمامی داروهایی را که مصرف می‌کنید به پزشک خود اطلاع دهید.

مزایا دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

مزایا دستگاه لیزر تیتانیوم بسیار است. این دستگاه جایگزینی مناسب برای تمامی روش‌های سنتی و دردناک است که با پیشرفت علم و فناوری، روی کار آمده است. دستگاه تیتانیوم لیزر، مزایایی همچون موارد زیر دارد:

  • دقت بسیار بالا
  • عدم احساس درد مراجعه کنندگان
  • تعداد جلسات کم
  • سرعت درمان در جلسات
  • قابل استفاده برای انواع تیپ‌های پوستی
  • قابل استفاده برای انواع موها
  • جوابدهی طولانی مدت
  • نداشتن عوارض جانبی
  • قیمت مناسب دستگاه

جمع بندی

در زمینه حذف موی زائد، دستگاه لیزر تیتانیوم مدرن‌ترین و موثر‌ترین دستگاه است که با بهره گیری از فناوری‌های نوین، جوابدهی مطلوب و مناسبی در حذف موهای زائد دارد پس اگر قصد خرید دستگاه تیتانیوم لیزر را دارید، در خرید آن شک نداشته باشید.

تیتانیوم خوبه؟

جوابدهی دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟

جوابدهی دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه؟ چه کسانی برای لیزر با دستگاه تیتانیوم مناسب اند؟ برای کلینیک ام این دستگاه را بخرم خوبه؟ پاسخ به تمامی سوالات شما اینجاست.

enemad-logo