تکفام طب
تکفام طب

رفع موی زائد برای اگزما پوستی

رفع موی زائد برای اگزما پوستی به چه صورت است؟ حذف موهای زائد و اصلاح آن برای افرادی که مبتلا به اگزمای پوستی هستند، مقداری چالش برانگیز است. برای سهولت انجام این کار با لیزر مو و سایر روش‌ها، شما نیازمند رعایت یک سری نکات هستید. این مقاله توسط تکفام طب ترجمه شده است.

رفع موی زائد برای اگزما پوستی

در ادامه تمامی نکات رفع موهای زائد برای اگزمای پوستی و بهترین روش را خواهیم گفت.

آبرسانی پوست قبل اصلاح

آبرسانی پوست قبل اصلاح، جز نکات مهم است. دکتر بث گلدستاین در این باره می‌گوید: « آبرسانی و مرطوب کردن موهای ریش صورت شما قبل از تراشیدن، مو را انعطاف پذیر کرده و اصلاح را برایتان آسان‌تر می‌کند. »

همچنین در نظر داشه باشید که آب داغ، ممکن است باعث خشکی پوست شما شود پس از آب ولرم استفاده کرده و برای چند دقیقه، زیر دوش آب ولرم بروید تا به آبرسانی پوست شما کمک کند.

شاید برایتان جالب باشد: 5 عوامل افزایش موهای زائد

لایه برداری پوست قبل رفع موهای زائد

لایه برداری پوست قبل رفع موهای زائد، نکته بعدی است. متخصص پوست معروف در شهر نیویورک دکتر هدلی کینگ گفته: « بعد از آبرسانی، پوست خود را آرام آرام لایه برداری کنید. با این کار پوست شما کمتر در معرض تحریک و آسیب اصلاح خواهد ماند. »

او همچنین گفته است: « لایه برداری شیمیایی توسط پاک کننده دارای گلیکولیک، اسیدهای آلفا هیدروکسی و تونر و یا لایه برداری فیزیکی با یک اسکراب مناسب و ملایم، راهکاری بی‌نظیر است. »

نحوه استفاده از تیغ رفع موهای زائد 

نحوه استفاده از تیغ برای اصلاح و رفع موهای زائد، باید به درستی انجام شود. دکتر گلدشتاین در رابطه با این موضوع می‌گوید: « قبل از اصلاح با تیغ، آن را کاملا ضد عفونی و تمیز نمایید. همچنین از تیغه‌های تیز استفاده کنید و هر چند وثت یک بار، تیغه‌ها را تعویض نمایید. »

دکتر در ادامه می‌گوید: « فرآیند اصلاح موها را در جهت رویش موهایتان انجام دهید و به هیچ عنوان برخلاف جهت رویش، اصلاح نکنید تا از تحریک پوست پیشگیری کنید. ریش تراش‌های برقی ممکن است به خوبی عمل نکرده و موجب تحریک هرچه بیشتر اگزمای شما شوند. »

استفاده از محصولات مخصوص اصلاح

محصولات مخصوص اصلاح، فرموله شده برای این کار هستند و جایگزین خوبی برای صابون هستند. دکتر کینگ گفته است: « اگر اگزمای پوستی دارید، استفاده از روغن اصلاح یا خمیر ریش، برایتان امری ضروری است. »

دکتر کینگ در ادامه می‌گوید: « استفاده از محصولات مخصوص اصلاح که حاوی هیالورونیک اسید، روغن نارگیل و آلوئه هستند، مناسب است. توجه داشته باشید که محصولات مناسب پوست حساس باشند و دارای عطر نباشند. »

مرطوب کردن بعد اصلاح

مرطوب کردن بعد اصلاح را فراموش نکنید! دکتر فرهنگ میگوید: « بهترین کاری که می‌توانید برای پوستی که دارای اگزما است انجام دهید، مرطوب نگه داشتن آن است. این کار را می‌توانید با دوش روزانه و شستشو بدن بدون مواد شوینده شیمیایی انجام دهید. »

مرطوب کردن پستوریاس

دکتر فرهنگ در ادامه صحبت‌های خود گفته است: « شما همچنین باید بدن خود را از درون نیز هیدراته نگه دارید. پس روزانه به مقدار کافی آب بنوشید. سعی کنید در طول روز، هشت لیوان آب را بنوشید. »

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، روشی جایگزین روش‌های سنتی و قدیمی است. دکتر گلدشتاین، فرهنگ و کینگ می‌گویند: « یکی از کم تهاجم‌ترین و امن‌ترین روش رفع موهای زائد برای افرادی که مبتلا به اگزما هستند، لیزر موهای زائد است. »

شاید بگویید این روش در مقایسه با سایر روشهای رفع موهای زائد، گران‌تر است. توجه داشته باشید تمامی کلینیک‌هایی که دستگاه لیزر مو خود را از شرکت تکفام طب خریداری نموده‌اند، به دلیل قیمت مناسب دستگاه، مقرون به صرفه‌ترین قیمت را میان سایر کلینیک‌ها دارند.

پس اگر صاحب کلینیک لیزر و زیبایی هستید و به دنبال خرید دستگاه لیزر تیتانیوم هستید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوال، در قسمت ثبت نظرها آن را برای ما ارسال نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تمامی روش‌های رفع موهای زائد برای افرادی که دچار اگزما پوستی هستند را برایتان شرح دهیم. این محتوا، ترجمه شده توسط شرکت تکفام طب است و طبق صحبت‌ها و تحقیقات پزشکان معتبر نوشته شده است.

پستوریاس

رفع موهایی زائد برای اگزما پوستی

رفع موهایی زائد برای اگزما پوستی به چه صورت است؟ در این مقاله به بررسی انواع روش‌های رفع مو زائد برای افرادی که اگزما پوستی دارند پرداخته ایم، با ما…

enemad-logo