تکفام طب
تکفام طب

بهترین دستگاه لیزر موهای نازک

بهترین دستگاه لیزر موهای نازک کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر موهای نازک و کرکی چه دستگاهی است؟ در قدیم، دستگاه های لیزر برای افراد با پوست خیلی روشن و موهایی بسیار تیره مناسب بود که امروزه، دستگاه های لیزر برای تمامی پوست و موها مناسب است.

در این مقاله به بررسی بدترین و بهترین دستگاه لیزر موهای نازک خواهیم پرداخت.

دستگاه لیزر الکساندرایت برای موهای کرکی و نواحی بزرگ

دستگاه لیزر الکساندرایت برای موهای کرکی بهترین است چراکه این لیزر، نور مایل به قرمز تولید کرده که توسط ملانین مو جذب می‌شود. این دستگاه لیزر، دارای سرعت تکرار بالا و اندازه‌ی بزرگ است.

لیزر مو کندلا

این موضوع باعث می‌شود جزو سریع‌ترین دستگاه‌های لیزر از نظر سرعت پالس شود و برای نواحی بزرگ بدن بسیار مناسب باشد. دستگاه لیزر الکساندرایت برای پوست‌های روشن تا زیتونی است اما برای پوست‌های تیره، تاثیر مطلوبی ندارد.

دستگاه لیزر دایود برای پوست و مو تیره

دستگاه لیزر دایود، بسیار پر قدرت است و نور نامرئی مادون قرمز را با طول موج 800-808 نانومتر ساطع می‌کند. این طول موج بلند، به عمق پوست نفوذ کرده و برای پوست‌های تیره، گزینه‌ای ایمن است ولی برای موهای روشن و کرکی، عملکردی ضعیفی دارد.

دستگاه لیزر دایود، در هرشات، نقطه کوچکی را مورد هدف قرار داده که این موضع سبب طولانی‌تر شدن جلسات درمان و در نتیجه نارضایتی مراجعین می‌شود و حتی ممکن است موجب نیاز به استفاده از بی‌حسی موضعی نیز شود.

دستگاه لیزر ان دی یاگ بدترین برای موهای نازک

دستگاه ان دی یاگ، به دلیل قابل استفاده بودن برای پوست‌های برنزه، محبوبیت دارد. همچنین از دستگاه ان دی یاگ، می‌توان برای نواحی بزرگ بدن در مدتی بسیار کوتاه استفاده کرد. اما آیا برای موهای نازک و کرکی نیز مناسب است؟

دستگاه لیزر ان دی یاگ، برای موهای نازک و کرکی، به خوبی کار نمی‌کند و اثر بخشی مطلوبی ندارد. در نتیجه اگر به دنبال بهترین دستگاه برای موهای نازک هستید، این دستگاه مناسب شما نیست.

دستگاه لیزر تیتانیوم برای موهای نازک

دستگاه لیزر تیتانیوم برای موهای نازک و کرکی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از 3 طول موج الکساندرایت، ان دی یاگ و دایود بهره می‌گیرد و برای انواع موها (از نازک تا ضخیم) و تمامی رنگ پوست‌ها بسیار مناسب است.

دستگاه لیزر مو تیتانیوم دستگاه لیزر تیتانیوم

حین درمان با دستگاه لیزر مو تیتانیوم، درد کمتری احساس می‌شود. چراکه دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم، فناوری In Motion را دارا است. در این فناوری، از یک تیپ یخ استفاده شده که درمان را بدون درد و راحت می‌سازد.

خرید بهترین دستگاه لیزر موهای نازک

خرید بهترین دستگاه لیزر موهای نازک را از کجا انجام بدهیم؟ با توجه به تمامی صحبت‌های گفته شده، حال می‌توانید با آگاهی کامل و با توجه به بودجه و نیاز خودتان، دستگاه مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

همچنین می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص دستگاه‌های لیزر و یا قیمت روز 29 مهر 1402 داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید: 9121733666.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد، هر دستگاه لیزر مناسب با یک سری رنگ‌های پوست و ضخامت مو هستند که شما باید با توجه به نیاز مراجعین خود، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را انتخاب نمایید.

لیزر موهای نازک

دستگاه لیزر موهای نازک

در این مقاله به بررسی بهترین و بدترین دستگاه لیزر موهای نازک و کرکی خواهیم پرداخت.

enemad-logo