تکفام طب
تکفام طب

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم و پاسخ به سوالات پرتکرار شما

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم را به صورت کلی در این مقاله توضیح خواهیم داد. دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم، با بهره گیری از لیزر با طول موج سه گانه، موها را در انواع پوست و تمام فصول به سرعت از بین می برد.

آشنایی با دستگاه لیزر تیتانیوم

در ادامه سوالات پرتکرار شما عزیزان را پاسخ خواهیم داد. همچنین می توانید علاوه بر آشنایی با این دستگاه، تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و الکساندرایت هم مطالعه فرمایید.

دستگاه تیتانیوم لیزر چه طول موج هایی دارد؟

دستگاه تیتانیوم لیزر، با ارائه ترکیبی از طول موج‌های 808 نانومتر دایود، 755 نانومتر الکساندرایت و 1064 نانومتر ان دی یاگ، می تواند تمامی تیپ های پوستی و ضخامت های مو را درمان کند.

طول موج الکساندرایت، به دلیل جذب بسیار بالا در ملانین فولیکول مو، انتخابی ایده آل برای پوست های روشن و موهای نازک است. انرژی پرتو های تابیده شده در طول موج الکساندرایت، با تجمع حرارت سطحی، بر روی موهای سطحی پوست بسیار تاثیر گذار است.

طول موج دستگاه تیتانیوم لیزر

طول موج دایود، طول موجی کلاسیک در درمان موهای زائد هست که با جذبی متوسط توسط ملانین، مناسب برای پوست های تیره است. عمق نفوذ در این طول موج، بالاتر از طول موج الکساندرایت است که همین موضوع سبب این می شود که طول موج دایود را مناسب موهای با ضخامت متوسط کند.

طول موج ان دی یاگ، جذب پایینی در ملانین دارد ولی به دلیل بره مندی از بالاترین عمق نفوذ به نسبت طول موج های الکساندرایت و دایود، مناسب برای موهای بسیار ضخیم و پوست های تیره است.

دستگاه لیزر مو تیتانیوم برای چه نواحی مناسب است؟

دستگاه لیزر مو تیتانیوم برای تمامی نواحی صورت و بدن مناسب و قابل استفاده است. این دستگاه قابلیت لیزر برای درمان مناطق بزرگ بدن با سرعت و دقت بسیار بالا به نسبت دستگاه های قدیمی را دارد.

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم، تعداد بیماران، بازدهی مطلوب و درآمد شما را افزایش خواهد داد. چراکه این دستگاه با دارا بودن 3 طول موج، تمامی رنگ های پوست و ضخامت موها را بدون درد و با بازدهی مطلوب، درمان خواهد کرد.

لیزر با دستگاه تیتانیوم چقدر زمان می برد؟

لیزر با دستگاه تیتانیوم با سرعت بسیار بالا انجام می شود. آنجلا نگرون، کارشناس کلینیکی غیرجراحی با مدرک کارشناسی ارشد پرستاری و مدیریت پرستاری در مرکز جراحی زیبایی و آرایشی استیون کمپ دکتر در فورت ورث (تگزاس)، یک مقایسه بین دستگاه لیزر تیتانیوم و سایر دستگاه ها انجام داد.

او توضیح داد که “این دستگاه، می‌تواند کمر افراد را در سه دقیقه لیزر کند. این در حالی است که سایر دستگاه ها، ۳۰ دقیقه زمان لازم است”. خانم نگرون در ادامه گفت “این دستگاه لیزر برای همه مناطق درمانی همینطور پر سرعت است”.

آنجلا نگرون همچنین گفت “اکثر بیماران تمایل دارند که مناطق بیشتری از بدن را لیزر کنند، با این دستگاه می توان در چند دقیقه درمان را انجام دهیم، کاری که قبلا یک ساعت زمان می برد. بیماران برای سرعت بالای دستگاه و مشاهده نتایج مطلوب بعد از چند جلسه، بسیار رضایت دارند”.

دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم برای چه کسانی مناسب است؟

دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم برای چه کسانی مناسب است؟ اپراتور دستگاه می تواند تنظیماتی مانند سطح انرژی و مدت زمان پالس را تنظیم کند و بر اساس رنگ پوست و ضخامت موی بیمار، آن را تنظیم نماید.

دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم برای چه کسانی مناسب است؟

این دستگاه به دلیل دارا بودن 3 طول موج، این امکان را می دهد که هر نوع پوست و ضخامت مویی را درمان کنید چراکه طول موج ها، تمامی موهای زائد را با هر عمقی که داشته باشند را مورد هدف قرار می دهد.

خانم نگرون در این باره گفت: “با استفاده از این دستگاه لیزر، ما می‌توانیم تقریباً هر کسی را که وارد مطب ما می‌شود، درمان کنیم”.

نتیجه گیری

باتوجه به صحبت های گفته شده، دستگاه تیتانیوم لیزر، یک دستگاه قابل حمل، پر سرعت و با توان بالا است که با ترکیب مناسب طول موج‌ها، سرعت و قدرت، تمامی نیاز های کلینیک زیبایی شما را بر طرف خواهد کرد.

همچنین اگر قصد خرید دستگاه تیتانیوم لیزر را دارید، می توانید با کارشناسان مجرب شرکا تکفام طب همواره در ارتباط باشید تا باتوجه به شرایط، بودجه و نیاز شما، بهترین دستگاه مناسبتان را برایتان فراهم نماید: مهندس بقایی 09121733666.

enemad-logo